Gdzie zorganizować wesele?

Hotel, restauracja, plener? Miejsce organizacji wesela to jedna z najważniejszych decyzji narzeczonych planujących organizację ślubu i wesela. Jak więc wybrać to najlepsze?

fotografia: LoveStory Wedding

 

Hotel, restauracja, plener? Miejsce organizacji wesela to jedna z najważniejszych decyzji narzeczonych planujących organizację ślubu i wesela.

W związku z wprowadzoną zmianą w ustawie i wprowadzeniem możliwości organizacji ślubów cywilnych poza Urzędem Stanu Cywilnego, Polacy na pewno będą podejmować bardziej odważne niż dotychczas wybory.

O ślub kościelny na łonie natury też jest już łatwiej.

 

Sala na wesele

 

Tradycyjne sale weselne pewnie nie stracą na popularności, szczególnie jeśli zmodyfikują swoją ofertę i przygotują ją na nowe możliwości, jakie wprowadzi ustawa. Jedna na pewno będzie więcej wyborów niestandardowych, oryginalnych.

Mam na swoim koncie wiele takich realizacji i wiem, że zachwyciły one zarówno Państwa Młodych jak i ich gości. Organizowałam już śluby i wesela w parkach, ogrodach, stawiałam eleganckie namioty weselne na całkowitym odludziu, adaptowałam na potrzeby przyjęcia weselnego lofty i opuszczone fabryki. Wszystkie tego rodzaju realizacje są bardzo wymagające ale przyjemnie jest pracować przy każdym takim wyjątkowym projekcie. 

Warszawa, Wrocław, Poznań, Kraków, Gdańsk – to miasta, które oferują wiele ciekawych miejsc, gdzie można i gdzie warto zorganizować eleganckie przyjęcie weselne.

Dokonując wyboru nie można jednak kierować się wyłącznie atrakcyjnością lokalizacji. Każda para ma przecież inne potrzeby.

Wybierając lokalizację trzeba wziąć pod uwagę liczbę zaproszonych gości, przewidzieć możliwości ich zakwaterowania (jeden, a czasem dwa noclegi w przypadku np. weselnego weekendu), dojazd i logistykę, możliwość realizacji zaplanowanych atrakcji, odpowiednie zaplecze kulinarne, możliwość wynajęcia obiektu na wyłączność lub odseparowania swoich gości od innych gości obiektu.   


Przez ostatnich 10 lat zorganizowałam już niemal 300 weselnych przyjęć. W imprezach tych uczestniczyło łącznie ponad 3000 osób. Korzystałam z pomocy najbardziej ekskluzywnych hoteli i najbardziej znanych restauracji.

Zdarzyło mi się organizować przyjęcie typu garden party pod gołym niebem. Wynajmowałam namioty, lofty lub nieco podniszczone historyczne budynki i zamieniałam je we wspaniałe weselne sale, organizowałam garden party pod gołym niebem. Współpracowałam z najlepszymi i najbardziej profesjonalnymi szefami kuchni i menedżerami obiektów. Wiem, że przyjęcia w miejscach niestandardowych wymagają znacznie więcej pracy i często większych nakładów finansowych, ale też pozostawiają niesamowite wspomnienia i na długo zapadają w pamięć wszystkich ich uczestnikom. 

 

 

Ślub plenerowy

 

Dlatego zachęcam wszystkich do rozważania nietypowych, może czasem wydających się zupełnie nieodpowiednimi lokalizacji. Sama wciąż poszukuję nowych inspiracji, nowych miejsc, nowych obiektów, nowych pomysłów.

Teraz, kiedy urzędnicy wreszcie będą zobowiązani choćby do sprawdzenia wybranego przez narzeczonych miejsca na zaślubiny, trzeba tę możliwość wykorzystać.

Ślub w najbardziej nawet eleganckim Urzędzie nie będzie robił takiego wrażenia, jak ten zorganizowany w pięknej, zielonej altance pod rozświetlonym promieniami słonecznymi niebem. Użyjcie wyobraźni i bójcie się wychodzić poza schemat. 

 

 

Perfect Moments

 

Zobacz także:

60 PYTAŃ, KTÓRE MUSISZ ZADAĆ, ZANIM WYNAJMIESZ SALĘ

 

 

Zaloguj się, aby dodać komentarz

Ta witryna używa plików cookie do celów funkcjonalnych oraz statystycznych. Potwierdź zapoznanie się z komunikatem i nie pokazuj go więcej. Potwierdź