Genialny pomysł na filmowy plener śluby na Maderze

"Jeżeli szukasz pięknego miejsca na ślub bądź plener to Madera jest idealnym miejscem dla Ciebie! Madera dumnie nazwana jest "ogrodem Atlantyku." Jest to wyspa wiecznej wiosny temperatura nigdy tam nie spada poniżej 15 stopni.

Do naszego filmu wybraliśmy Maderę bo doskonale wyróżnia się spośród wszystkich miast europejskich, a nie jest na tyle daleko co Dominikana czy Wyspy Kanaryjskie. Krajobraz Madery posiada w sobie cechy rajskich plaż, niesamowitych szlaków górskich, niezwykłych ogrodów i architektury. Na jednej małej wyspie znajdziemy widoki z paru kontynentów.

Podróż swoją zaczęliśmy od lotniska w Berlinie z którego na Maderę leci się ok. 3-4h, więc nie jest to koniec świata, zaś sama podróż zbytnio nie męczy. Na miejscu przywitała nas piękna pogoda, słońce, morska bryza oraz zapierające dech w piersi widoki. Do realizowania pleneru najlepiej wypożyczyć samochód - Madera jest na tyle małą wyspą, że w ciągu kilku dni można objechać ją w kółko przy okazji nagywając piękne ujęcia. Realizując plener nie mieliśmy specjalnego planu jeśli chodzi o zwiedzanie; postanowiliśmy więc zatankować samochód i ruszyć przed siebie.

Co parę metrów, aż chcę się zatrzymać i podziwiać widoki. W ciągu tych paru dni realizowaliśmy ujęcia w górach na wysokości ponad 2000 m n.p.m, jak i na gorącej plaży. Wszystko co pomiędzy to piękne ogrody botaniczne - egzotyczne owoce i kwiaty. Stolicą Madery jest Funchal - miasto z niesamowitą architekturą, położone, jak cała Madera, na górzystym terenie. Nad miastem została zbudowana kolejka widokowa dzięki której zrealizowaliśmy piękne ujęcia filmowe. Wyjeżdżając ze stolicy zauważymy kilometry tuneli wydrążonych w skale, które przy wylocie umiejscowione są na klifach. Z jeden strony mamy ocean, a z drugie ściany górskie oraz wodospady. Długo można byłoby pisać o Maderze i jej pięknych aspektach krajobrazowych. Naszym zdaniem jest to najpiękniejsze miejsce na ziemi osiągalne dla wszyskich Polaków chcących zrealizować coś więcej niż ładne ujęcie plenerowe..." - Charles-Studio

Karolina & Arkadiusz - MADERIA  - film ślubny

Oto rekomendacje od Karoliny i Arkadiusza:

"Ślub powinien być dniem w życiu niepowtarzalnym i wyjątkowym. W tym dniu wiele się dzieje, wzrusza przysięga, zewsząd płyną życzenia od gości, emocja ściskają gardło. Mija szybko, nie jesteśmy w stanie zapamiętać każdej sekundy. Dlatego wybraliśmy firmę Charles Studio, by w tym dniu byli naszymi oczami, chwytali to czego nie widzimy, pokazali nam magię tego dnia z wielu perspektyw.

Film z wesela jest niepowtarzalny, nie można zrobić dubla, nie można ponownie uronić takich samych łez, czy wygenerować uśmiechów. Zadanie jakie postawiliśmy przed kamerzystami nie było łatwe – mieli nie tylko rejestrować obrazy – mieli chwytać emocje, być dla nas niewidzialni, ale jednocześnie być zawsze tam, gdzie odbywało się coś istotnego. Chcieliśmy w filmie zamrozić atmosferę tego dnia. Aby sprostać temu zadaniu, niezbędny jest zarówno wysokiej klasy sprzęt (pragnęliśmy by wesele nakręcone zostało w jakości 4K) jak i umiejętności montażowe. Zespół Charles Studio zapewnił nam kilku operatorów, kran filmowy, filmowanie z powietrza, montaż filmu, który sprawa, że każdą sekundę ogląda się z zapartym tchem i chce się więcej. Bezcenne widzieć swoje twarze podczas wypowiadania przysięgi, kiedy stajemy się mężem i żoną. Profesjonalny zespół dbał o rejestrację dźwięku, uchwycenie naszej mimiki z kilku kamer.

Z firmą Charles Studio pracowaliśmy wcześniej nad zaproszeniami ślubnymi i podziękowaniami dla rodziców. Dzięki kreatywnemu podejściu do montażu i pomocy w wyborze formy przekazu naszych słów, filmy te oddawały dokładnie treści jakie chcieliśmy przekazać naszym bliskim, a w czasie wesela byliśmy spokojni o jakość wykonywanej pracy. Podczas oglądania filmu nie myśli się o jakości 4K, o wielu perspektywach, o widoku z lotu ptaka, nie rozkłada się tego na części pierwsze, tylko postrzega się go jako całość wzruszeń i emocji, jako zamknięcie naszej miłości w filmowej pamiątce na całe życie. Dziękujemy Wam, że pozwoliliście nam przeżyć ponownie ten dzień, że zarejestrowaliście to czego my nie widzieliśmy, że pozwoliliście nam się uśmiechać podczas oglądania każdej minuty. ” - Karolina i Arkadiusz.

Produkcja: Charles-Studio

Zaloguj się, aby dodać komentarz

Ta witryna używa plików cookie do celów funkcjonalnych oraz statystycznych. Potwierdź zapoznanie się z komunikatem i nie pokazuj go więcej. Potwierdź